Tgk kawan2 yg dah tunang, kahwin, ada anak, happy, ada partner nak share the happiness.................tipula kalau aku kata aku tak jeles....... :P

Perempuan, biasala...jealousy memang part of us. Biase je perasaan ni akan ada....

I admit! Fine. Sometimes I do have problems to deal with my feelings. -___-‘

l_o_l  <=== siap angkat 2 belah tgn lagi. :P

Even though I am jealous, doesn’t mean I am not happy.

Of course I’m happy. And definitely I am happy for my friends.

Walaupun I belum lagi, (InsyaAllah dia on the way...),

I know that I am doing just fine.

My point is, how bad the jealousy (or the envy) is, WAKE UP!!

Sudah belum rezeki. Sabarlah. Takyah nak jealous sangat. Just live your life.
 
“Believe in Allah and be sincere in believing”

Somehow it works. Dengan percaya bahawa rezeki masing2 TELAH ditentukan (dgn usaha), perasaan buruk2 akan mudah dihapuskan.......

Lepas tu, I akan jadi LEBIH HAPPY daripada biasa!! :D

p/s I: Jangan jealous2 dan selamat beramal..... ^____^

p/s II: It applies to other things too. Bukan jodoh jah! :P
 
 
 

1 9000 said i'm sweet:

ili amirah said...

i got these feelings also sometimes..just manage it well. our times will come soon. insyaAllah...

Post a Comment